Staat jouw merk in pole position na de pandemie?

Webinar The Post Pandemic Plan Linked In Header3 copy 2400

De corona-vaccinatie in België komt op toerental. Tegen het einde van de zomer kruipen we richting groepsimmuniteit. Coronamaatregelen worden opgeheven… Alle experts zijn het erover eens: er zal een enorme ‘opgekropte vraag’ vrijkomen en in alle sectoren zullen we "revenge shopping" zien. Belgen hebben in 2020 meer dan 40 miljard euro gespaard, het dubbele van een normaal jaar. Dit geld gaat rollen.

Merkperceptie fundamenteel veranderd

Het komt er dus op aan je merk in pole position te krijgen om een deel van die uitgaven naar je toe te halen. Er zijn echter twee dingen om rekening mee te houden:

  • bijna 60% van de consumenten zegt dat de pandemie hun perceptie van merken heeft veranderd.
  • het belang van duurzaamheid is tijdens de pandemie alleen maar toegenomen.

Bereid je voor met Bubka

Begrijp hoe de perceptie van je merk is veranderd. Ontdek wat je moet doen om je merk in de beste positie te krijgen en wat je daarvoor nu kunt plannen.

Op donderdag 27 mei om 11.00u organiseerde Bubka een webinar over hoe je je merk kunt voorbereiden. Op de agenda stonden deze thema’s:

  • Revenge spending en veranderingen in merkperceptie
    (Inez Schoenaers, Junior Strategist, Bubka)
  • Hoe duurzaamheid de merkvoorkeur stimuleert
    (Wim Vermeulen, directeur Strategie en Duurzaamheid, Bubka)
  • FFF-onderzoek en de Sustainability Brand Index
    (Prof. dr. Gino Verleye, Universiteit Gent)

Herbekijk hier de opname van het webinar: The Post-Pandemic Plan

Speakers Inez Schoenaers Wim Vermeulen Gino Verleye post