
In het populaire televisieprogramma Snackmasters (VTM & RTL TVI) krijgen topchefs elke week de opdracht om een bekende snack na te maken. Dit jaar kregen ze onder andere de Viandel® van Mora op hun bord. Die smakelijke gebeurtenis konden we niet onopgemerkt voorbij laten gaan!
Natuurlijk krijgt een lekker stuk zoals de Viandel® sterallures – of eerder “snackallures” – eens hij op televisie is geweest. En dat eigenzinnige karakter werd het beginpunt voor een hele campagne.
Na de Viandel® bliezen we ook leven in andere toppers uit het Original-aanbod van Mora: de Lucifer®, de Sito® en de Kipkorn®.
Al die snacks kregen een hoofdrol in korte bumpers voor elk reclameblok tijdens de aflevering met de Viandel®. Zo konden ze meteen reageren op de kersverse beroemdheid in hun familie.
Daarnaast maakten we een extra spotje voor een darkpost naar de frituristen, om ze te vertellen dat geen enkele sterrenchef een Viandel® kan klaarmaken zoals een echte friturist dat doet!
Allez hop naar de frituur, dus! Smakelijk!