Do good and show you care

David Ogilvy web

How to create advertising that sells

In 1972 publiceerde reclame-icoon David Ogilvy onderstaand meesterwerk. Een juweeltje dat ons gisteren nog hielp om fantastische resultaten te behalen.

Vandaag moeten wij, reclamemakers, méér doen. We hebben een groter doel: de klimaatstrijd winnen. Onze rol, als creatief en strategisch raadgever van de grootste merken en bedrijven ter wereld, is daar cruciaal in. Wij hebben de kennis en overtuigingskracht om onze klanten aan te zetten tot groener werken en inclusiever denken.

En dat, beste collega’s, zal écht het verschil maken. Want wat onze klanten de komende 10 jaar doen, heeft de volgende 100 jaar impact op de wereld. De consument vraagt erom. De planeet heeft het nodig. Neem je klanten mee in een duurzaam traject.

Word deel van de oplossing voor het grootste probleem dat de mensheid ooit heeft gekend.

Bubka advertentie David Ogilvy do good and show you care